13.11.06

destructiemarketing ook voor dichters?

Alles moet eraan geloven, behalve het product zelf. Dat is de essentie van wat je noemt "destructiemarketing", aka survival of the toughest.

Herinner jij je nog de post over het blenderfilmpje en thuisterrorisme? Dat filmpje is afkomstig van deze website http://www.willitblend.com/. Met de doldwaze experimenten van hun keukenversie van Dr. Victor Frankenstein wil blenderproducent Blendtec aantonen hoe sterk hun toestellen wel zijn. V for victor?

Ik vermoed dat we stilaan van een trend kunnen spreken, want ook Nike vernielt er ondertussen lustig op los met hun nieuwe Juice 312 golfballen http://www.nike.com/nikegolf/juiceball/.

Iemand enig idee hoe je zoiets maakt voor poëzie (of proza)?

Voorstel: "Dichter: laat zien welke destructieve invloed jouw gedicht op de omgeving heeft!" Voorstellen kunnen gepost worden op arne.schoenvuur (at) gmail.com.

Tip: zoek tijdig dekking.

PS: voor de liefhebbers, deze jongens kunnen er ook wat van.

0 Jij krijgt het laatste woord.: