Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Ik ga mijn voeten
Mijn handen
Mijn armen, benen
Vingers, tenen
Hoofd, hals, nek, rug, keel
Ogen, oren, neus
Tong, lippen, mond
Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Mijn adem
Mijn bloed
Mijn gal
Mijn lymfe
Mijn maagsap
Mijn hersenvocht
Mijn tranen
Mijn zaad
Mijn zweet
Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Mijn longen, mijn darmen
Mijn maag, mijn lever en nieren
Mijn alvlees- en andere klieren
Mijn binnenoor
Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Mijn spieren, pezen,
Zenuwcellen
Bind- en ander weefsel
Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Elk bot elk beetje
Kraakbeen
Haartjes kop tot teen
Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Ik ga mijn geslacht
Mijn penis, mijn eikel,
Zaadleiders, teel- en bijballen,
Prostaat, blaas, aars
Ik ga mijn hart

Ik ga mijn hart
Ik ga mijn hart.

Reacties

Populaire posts